تفریحات آنتالیا
نوشته شده توسط : maryam

تفریحات آنتالیا

پارک ملی درهٔ کوپرولو

در 92 کیلومتری آنتالیا تور آنتالیا نوروز 97 تنگه ای وجود دارد تور آنتالیا اسفند 96که که طول آن 14 کیلومتر و عمق آن به 400 متر می باشد. این تنگه در پارک جنگلی و ملی آنتالیا واقع شده است. در این تنگه انواع حیواناتی همچون آهو، خرگوش، خرس، گرگ و ... وجو دارد و پوشش گیاهی آن بی نظیر است. 

در کنار این تنگه رودحانه کوپرو امتداد یافته که دارای انواع آبزیان همچون ماهی قزل آلا است که باعث شده انواع رستوران های دریایی برای پذیرایی از مهمانانتور آنتالیا در این نطقه دایر شود. گفتنی است که این منطقه یکی از بهترین مناطق آنتالیا برای قایق سواری می باشد. مسافرینی که علاقه مند به طبیعت گردیتور آنتالیا زمستان 96 و همچنین قایق سواری هستند حتما از این جای بکر دیدن کنند.

 

 

پارک ملی درهٔ کوپرولو

 

پارک ملی درهٔ کوپرولو

 


آبشار دودن آنتالیا

در 28 کیلومتری جاده قدیم آنتالیا-بوردور آبشاری تور آنتالیا نوروز 97زیبا واقع شده است که بسیار دیدنی و لذت بخش است. آبشار دودن از تور آنتالیا زمستان 96دو چشمه جوشان پینارباشی در منطقه گوزلر سرچشمه می گیرد. 

این آبشار  پس از طی مسیری 14 کیلومتری از گودالی به نام وارساک جاری شده و پس از تور آنتالیا زمستان 96یک جریان کوتاه مجدد از طرف دیگر به گودال می ریزد. انتهای مسیر آب آبشار دودن به دریای مدیترانه ختم می شود. به مسافرین تور آنتالیا پیشنهاد می شودتور آنتالیا اسفند 96 حتما از این آبشار زیبا دیدن کنند.

 

  

 آبشار دودن آنتالیا

 

آبشار دودن آنتالیا

 


شهر تاریخی آسپندوس آنتالیا

در قرن دوم و سوم میلادی رومیان باستان در شهر آسپندوس سالن تئاتری را با نام خود شهر بنا کردند که ظرفیتی 15000 نفره داشت. تور آنتالیا زمستان 96 شهر آسپندوس در 47 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.تور آنتالیا اسفند 96 آنتالیا به عنوان شهری با قدمت تاریخی هر ساله میلیون ها توریست را به خود جذب می کند یکی از این مکان های زیبای این شهر همین آمفی تئاتر آسپندوس است که امروزه چیزی جز خرابه باقی نمانده است اما همچنان بسیار باشکوه و دیدنیتور آنتالیا نوروز 97 است که قطعا به مسافرین عزیز تور آنتالیا بازدید از این آثار تاریخی توصیه و پیشنهاد می شود.

 

شهر تاریخی آسپندوس آنتالیا

 

شهر تاریخی آسپندوس آنتالیا

 


قلعه رومیان آنتالیا

یکی از آثار تاریخی به جای مانده در شهر تاریخی آنتالیا قلعه رومیان می باشد که در پارکی تور آنتالیا زمستان 96 نزدیک سواحل مدیترانه قرار گرفته است. در قرن دوم میلادی توسط رومیان به منظور دیدبانی و فانوس دریایی ساخته شد تور آنتالیا اسفند 96اماامروزه تبدیل به یکی از جاهای دیدنی وجذاب شهر آنتالیا شده است. برج رومیان به طول 14 متر ارتفاع دارد. که تصویری پانوروما و زیبا از شهر می دهد و تماشا کردن غروب خورشید از این نقطه بسیار جذاب و دیدنی است. برای علاقه مندان تور آنتالیا نوروز 97 به عکاسی بسیار مکان مناسبی می باشد.

در اطراف این قلعه رستوران و کافه های متنوع و همچنین مراکز خرید برای مسافرین عزیر تور آنتالیا وجود دارد تا سفری به یادماندنی را تجربه کنند.

 

قلعه رومیان آنتالیا

 


برج ساعت آنتالیا

 یکی از جاذبه های گردشگری زیبا در اکثر شهر های دنیا برج ساعت است که شهر آنتالیا نیز جز این شهرهاست. شهر آنتالیا در گذشته دارای 80 برج بود که تور آنتالیا زمستان 96 امروزه فقط برج ساعت سالم باقی مانده است و جز زیباترین میراث فرهنگی این شهر شده است. تور آنتالیا نوروز 97 برج ساعت نماد اقتدار و پایداری این شهر می باشد که در میدان کاله کاپیسی واقع است.  در مجاورت این برج دو پارک آتاتورک و کاراعلی اوقلو وجود دارد که با گل های زیبا و رنگارنگ خود جلا و چشم اندازی زیبا به برج تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97بخشیده است. همچنین در کنار برج آب نمایی وجود دارد که در شب ها بین ساعت 9:30 تا 10 رقص آب برگزار میشود که بسیار دیدنی و لذت بخش است.

عکس گرفتن در کنار این برج را به گردشگران تور آنتالیا پیشنهاد می شود که خاطره ای زیبا و به یادماندنی به جای خواهد گذاشت.

 

 

برج ساعت آنتالیا

 

برج ساعت آنتالیا

 





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: