جاذبه های گردشگری دبی
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری دبی

برج العرب دبی

هتل برج العرب یکی از بلند ترین برج های جهان است که توسط معماری امریکایی به شکل نوعی بادبان عربی ساخته شده این هتل بر روی ساحلی مصنوعی بنا شده که توسط پلی انحنا دار به خشکی و شهر متصل شده است. برج العرب 321 متر از سطح در ارتفاع دارد. گفتنی است که در این هتل مجلل زمین تنیسی وجود دارد که هر ساله میزبان بازی های تنیس بین المللی می باشد. 

در نمای داخلی هتل برج العرب از طلا استفاده شده است که ساختاری رویایی و مجلل را به خود گرفته است. این هتل دارای 202 اتاق دوبلکس به همراه رستوران های بی نظیر با سرو انواع غذاهای بین المللی می باشد که آماده برای میزبانی از میهمانان عزیز تور دبی هستند.

 

 

برج العرب دبی

 

برج العرب دبی

 


برج ساعت دیره دبی
در شرق دبی فلکه و میدانی وجود دارد که به عنوان نماد شهر دبی و یکی از مکان های مهم گردشگری به شمار می آید. فلکه برج ساعت در سال 1967 توسط معماری خارجی طراحی و به دست مهندسان داخلی عربی ساخته شده است. در اطراف این فلکه مراکز و دفاتر مهم و تجاری همچون دفاتر هواپیمایی بین المللی قرار دارد که اهمیت این منطقه را چندین برابر کرده است.در تمامی کشور های جهان برج ساعت یکی از جاذبه های توریستی مهم به حساب میآید که دبی نیز از این کشور ها متمایز نیست. مسافرین عزیز تور دبی می توانند از این میدان دیدن کنند.
 
 برج ساعت دیره دبی 
برج ساعت دیره دبی 

هتل رامادا دیره دبی

هتل رامادا دیره دبی از دسته هتل های 4 ستاره می باشد. این هتل دارای 173 اتاق مجهز به کلیه امکانات می باشد. در نزدیکی هتل رامادا دیره دبی ایستگاه مترو قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر و تا مرکز خرید سیتی سنتر 4 کیلومتر می شود. امکاناتی که هتل رامادا دیره دبی برای مسافران و گردشگران تور دبی فراهم آورده است شامل رستوران، استخر روباز، سونا، باشگاه بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه، لاندری، پارکینگ، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت و ... هستند.
هتل رامادا دیره دبی
 
 
هتل رامادا دیره دبی
 
 
هتل رامادا دیره دبی
 
 

هتل ارجان روتانا دبی

هتل ارجان روتانا دبی از هتل های 4 ستاره در قلب شهر دبی می باشد. هتل ارجان روتانا فقط 12 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این هتل دارای 167 اتاق مجهز به امکانات لوکس می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه دبی 25 کیلومتر و تا مرکز شهر دبی 15 کیلومتر می شود. دسترسی گردشگران تور دبی به تقاط مختلف شهر راحت می باشد زیرا در 700 متری هتل ایستگاه مترو قرار دارد. از امکانات رفاهی هتل ارجان روتانا دبی می توان به استخر روباز، استخر سر پوشیده، استخر کودکان، رستوران، باشگاه بدنسازی، پارکینگ، صندوق امانات، خشکشویی، اتاق VIP، اتاق جلسه و ... اشاره کرد. گردشگران و مسافران می توانند با اقامت در هتل ارجان روتانا دبی سفر خوشی را سپری نمایند و از امکانات و خدمات آن استفاده نمایند.
هتل ارجان روتانا دبیهتل ارجان روتانا دبیهتل ارجان روتانا دبی 




:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: