مکان های دیدنی دبی
نوشته شده توسط : maryam

مکان های دیدنی دبی

باغ وحش دبی

باغ وحش دبی یکی از قدیمی ترین تور دبی نوروز 97 باغ وحش های شبه جزیره عربستان است که انواع و اقسام گونه های وحشی و گربه سانان نژاد عربی را در  آن پوشش می دهند. در منطقه جمیرای دبی به مساحت دو هکتار این باغ تور دبی تعطیلات فروردین 97 وحش واقع شده است. 

در این باغ وحش آکواریومی وجود دارد که آبزیانی همچون دلفین پرورش می دهند. جالب است که در این باغ وحش 230 گونه از حیوانات سراسر تور دبی زمستان 96جهان را جمع آوری کرده اند که 248 تای آنها پستاندار هایی نظیر روباه، شیر، پلنگ، تور دبی بهمن 96 کفتار، یوزپلنگ امریکایی، جوجه تیغی، شامپانزه و ... می باشند و همچنین گونه های وحشی همچون گربه سیاه گوش، ببر بنگال و... .

مدیریت این باغ وحش نیز با تور دبی اسفند 96 شهرداری دبی می باشد. بازدید از این باغ وحش برای مسافرین تور دبی بسیار دلچسب خواهد بود.

آدرس: امارت متحده عربستان،دبی، خیابان جومیرا، خیابان ۵۱، باغ وحش دبیرزرو تور دبی

 

 

باغ وحش دبی

 

باغ وحش دبی

 


خور دبی

آبراهی که از دریا به خشکی کشیده شده است تور دبی نوروز 97 و دبی را به دو نیم تقسیم کرده است، خور است. این آبره جلوه ای زیبا و ویژه به رزرو تور دبی شر بخشیده که دیدن آن خالی از لطف نیست. در سال 1954 حاکم وقت دبی دستور به عریض کردن این آبراه داد تا مکانی برای کناره تور دبی بهمن 96 گیری لنج ها و کشتی های بار بری باشد.

هر ساله در این تور دبی اسفند 96 آب راه تعداد زیادی کشتی تور دبی تعطیلات فروردین 97 باربری به صادرات واردات محصولات به ایران و کشور های اطراف و همچنین هند و افریقا مشغول هستند. گفتنی است که قایق های چوبی و کشتی های وجود دارد تا مسافرین عزیز تور دبی در آن سوار شوند و زیبایی دبی را از دور تماشا کنند. هزینه بلیط این قایق ها برای یک ساعت 40 تا 50 درهم میباشد.تور دبی زمستان 96

 

 

خور دبی

 

خور دبی

 


پیست اسکی سرپوشیده دبی

در سال 2005 بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده تور دبی نوروز 97 دنیا در دبی افتتاح شد. این پیست در مرکز خرید مول امارات دبی واقع شده است و مدیریت آن به عهده یکی از ثروتمندان عرب می باشد. در این پیست 5 مسیر اسکی به طول 400 متر وجود دارد که به ظرفیت 1500 نفر اسکی باز می باشد. در پیست اسکی دبی تمامی وسایل و لباس های مخصوص اسکی وجود دارد تا گردشگران عزیز تور دبی نیازی به  حمل وسایل اسکی تور دبی تعطیلات فروردین 97 نداشته باشند. جالب توجه است که این پیست اسکی میزبان مسابقات بین المللی اسکی نیز می باشد. 

در پیست اسکی سرپوشیده تور دبی بهمن 96 دبی 6000 تن برف خالص و سفید وجود دارد که با تور دبی اسفند 96 روشی مهندسی شده و ترکیبات شیمیایی هر صبح تولید برف میکنند و برای سرد نگه داشتن محیط و جلو گیری از آب شدن دانه های برف و تبدیل نشدن پیست به استخری بزرگ از آب، تور دبی زمستان 96 از پیشرفته ترین وسایل سرمایشی استفاده می کنند. در اینجا انواع وسایل بازی کودکان و  همچنین محلی برای ساخت مجسمه های یخی وجود دارد تا مسافرین  عزیر خاطره ای هیجان انگیز و شادی را داشته باشند.رزرو تور دبی

 

 

پیست اسکی سرپوشیده دبی

 

پیست اسکی سرپوشیده دبی

 





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: