رسوران های لوکس تایلند
نوشته شده توسط : maryam

رسوران های لوکس تایلند

رستوران Basil تایلند

رستوران Basil تایلند جز معروف ترین و تور تایلند نوروز 97 جدیدترین رستوران های تایلند می باشد که در هتل شرایتون قرار دارد و در سال 2007 افتتاح شد. این رستوران زیبا دارای فضایی آرام و دکوری بسیار چشم نواز که می توان در آن با صرف یک غذایتور تایلند بهار 97 خوشمزه لحظات خوبی را رقم زد.تور تایلند زمستان 96 شمار گردشگران تور تایلند با اقامت در هتل تور تایلند اسفند 96شرایتون به آسانی می توانید به این رستوران نیز دسترسی داشته باشید.تور لحظه آخری تایلند

رستوران Basil تایلند

رستوران Basil تایلند

رستوران Basil تایلند


رستوران شاطر بانکوک

این رستوران یکی از رستوران های تور تایلند نوروز 97مورد توجه ایرانی ها است.تور تایلند زمستان 96 بخصوص ایرانی هایی که همیشه در خیابان نانا هستند این رستوران را به خوبی می شناسند.

به این دلیل که این رستوران مورد توجه بسیاری از ایرانیان در بانکوک است تور تایلند بهار 97تور های مسافرتی مختلف این رستوران را نیز در لیست رستوران های تور خود جای می دهند تا ایرانیان عزیزی که قصد سفر به تایلند را دارند از سفر خود لذت کافی را ببرند و سفر خاطره انگیزی تور تایلند اسفند 96را تجربه کنند.

آدرس رستوران شاطر:خیابان نانا استیریت بین خیابان اول و سوم

تلفن:۰۰۶۶۲۶۵۵۶۴۶۰تور لحظه آخری تایلند

رستوران شاطر بانکوک


رستوران نور

یکی دیکر از رستوران های شهر بانکوک کشور تایلند رستوران نور می باشد. ایرانیانی که دوست دارند در تور تایلند اسفند 96خارج از ایران در کشور تایلند هم غذای ایرانی میل کنند این رستوران انتخاب بسیار مناسبی است. بهتر است حتما رستوران نور را در اولویت و در اول لیست رستوران ها قرار بدهند. رستوران ایرانی نور با توجه به موقعیت مناسب آن و قرار گرفتن در پتونام  و ارائه غذا هایتور تایلند نوروز 97 ایرانی توانسته تور تایلند بهار 97جایگاهی مناسب را در لیست رستوران های بانکوک به خود اختصاص دهد.

در سفر خود به تایلند با تور تایلند حتما از غذا های ایرانی این رستوران استفاده کنیدتور تایلند زمستان 96 و لذت ببرید.تور لحظه آخری تایلند

رستوران نور





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: