مراکز خرید دبی
نوشته شده توسط : maryam

مراکز خرید دبی

برج های دوقلوی دیره دبی

برج های دوقلوی دیره برج های هم شکلی هستند تور دبی فروردین 97 که در 16 آوریل 1998 در شرق دبی، در منطقه دیره ساخته شده اند. هر یک از ساختمان ها 102 متر ارتفاع و 22 تور دبی زمستان 96 طبقه دارند که شامل مراکز خرید، خانه های مسکونی و بخش های اداری تور دبی بهار 97 است، هر برج دارای پارکینگ هایی در مقابل ساختمان ها و زیر زمین می باشد. در مرکز خرید این تور دبی اسفند 96 برج ها مغازه های جواهر فروشی ، لباس فروشی، رستوران، کافی شاپ و ... برای گردشگران تور دبی موجود می باشد. با همراه شدن با تور دبی به راحتی به این مراکز خرید سر بزنید.

این برج ها در نزدیکی میدان بنی یاس واقع شده اند و با نمای تمام شیشه ای خود زیبایی و جلوه خاصی را به منطقه داده اند که مسافران تور دبی می توانند از آن دیدن کنند. 

برج های دوقلوی دیره دبی

برج های دوقلوی دیره دبیتور دبی بهمن 96


مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید الغزل دبی در گوشه خیابان الوصل دیافا در نزدیکی جمیرا روتانا واقع شده است. این مرکز خرید در برجی اداری، مسکونی قرار دارد که به نام مجتمع و مرکز خرید الغزل تور دبی زمستان 96 شناخته می شود. این مرکز تور دبی اسفند 96 در سال 2005 گشایش یافت و دارای 74 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو است. این مرکز خرید نسبتا کوچک است ولی مسافران تور دبی می توانند انواع اجناس مختلف را در تور دبی فروردین 97 آن پیدا کنند. با انتخاب تور دبی شبی آرام و دلنشین را در این مرکز خرید پشت سر بگذارید. 

امکانات مرکز خرید الغزل دبی: 

رستوران های مجزا,شهر کودک برای نگهداری از فرزندانتان تور دبی بهار 97, سرویس های بهداشتی, کافی شاپ,وای فای رایگان.

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید الغزل دبیتور دبی بهمن 96

 


میدان جمال عبدالناصر دبی

میدان جمال عبدالناصر تور دبی بهار 97 دبی یا میدان بنی یاس یکی از تور دبی فروردین 97 معروفترین نقاط در دبی می باشد . در این مکان انواع مختلفی از لوازم الکترونیکی و لوازم صوتی و تصویری و موبایل یافت می شود و اکثر گردشگران تور دبی که تمایل به خرید اینگونه وسایل دارند به این میدان مراجعه می کنند . در اطراف این میدان تعدادی تور دبی زمستان 96 فروشگاه دیگر نیز وجود دارد تا گردشگران تور دبی بتوانند راحت تر به خرید بپردازند .تور دبی بهمن 96

 میدان جمال عبدالناصر دبی

در برج دیره که در تور دبی بهار 97 ضلع جنوبی این میدان واقع شده است بورس فرش ایرانی می باشد و دو رستوران ایرانی نیز در اطراف میدان هم وجود دارد که بسیاری از مسافران ایرانی را به سمت خود جذب می کند .تور دبی اسفند 96

 





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: