رستوران های مدرن کیش
نوشته شده توسط : maryam

رستوران های مدرن کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز جزو معروف ترین رستوران تور کیش هتل ترنج تعطیلات فروردین 97 های موجود در جزیره ی زیبای کیش می باشد.این رستوران با طبخ تور کیش هتل ترنج نوروز 97 شیشلیک های لذیذ خود در بین گردشگران تور کیش طرفدار پیدا کرده است.شما می توانید با پرداخت اندکی هزینه از منوی تور کیش هتل ترنج اسفند 96 باز رستوران که شامل انواع دسر و نوشیدنی است بهره ببرید.تور کیش هتل ترنج دی 96 این رستوران با اجرای موسیقی زنده با ظرفیت 2000 نفر در کنار پذیرایی کارکنان مجرب مجموعه باعث شده تمامی مسافرین لذت برده و اوقات خوش و به یاد ماندنی را سپری کنندتور کیش هتل ترنج بهمن 96.

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

 


رستوران عمو داوود کیش

از جمله رستوران های خوب کیش که در بازار حافظیه واقع شده،رستوران عمو داوود تور کیش هتل ترنج تعطیلات فروردین 97 می باشد.این رستوران علاوه بر سرو غذا در داخل رستوران،تور کیش هتل ترنج نوروز 97 سفارشات بیرون بر را هم انجام می دهد.طبخ غذا در این رستوران کیش با کیفیتی عالی و مورد رضایت اکثر مسافران تور کیش می باشد.غذاهای سرو شده رستوران شامل:انواع فیله کبابی،ماهی تور کیش هتل ترنج بهمن 96 کبابی،قلیه ماهی،انواع کباب،سالاد و نوشیدنی می توان اشاره کرد.علاوه بر این شما می توانید از سرو صبحانه و چای هم بهره ببرید.

رستوران عمو داوود کیش

رستوران عمو داوود کیش

 


رستوران حافظیه کیش

یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش رستوران حافظیه می باشد تور کیش هتل ترنج تعطیلات فروردین 97 که دارای فضایی آرام و دلنشین است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی با بالاترین تور کیش هتل ترنج بهمن 96 کیفیت سرو می شود. این رستوران دارای آلاچیق های ویژه می باشد که تور کیش هتل ترنج اسفند 96 مسافران تور کیش می توانند غذای خود را در این آلاچیق ها میل کنند. رستوران حافظیه با دید مشرف به دریا تور کیش هتل ترنج دی 96 و نزدیکی به امکانات تفریحی، فضای سبز و پارک تور کیش هتل ترنج نوروز 97 بازی مورد توجه مسافران و گردشگران تور کیش قرار گرفته است.

رستوران حافظیه کیش

رستوران حافظیه کیش

رستوران حافظیه کیش

 


رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری یکی از معروف ترین رستوران های جزیره کیش به تور کیش هتل ترنج تعطیلات فروردین 97 حساب می آید. تور کیش هتل ترنج اسفند 96 در این رستوران تور کیش هتل ترنج نوروز 97 انواع کباب ها، غذاهای ایرانی و تور کیش هتل ترنج بهمن 96 سنتی با کیفیت عالی سرو می شود. این رستوران در بلوار مروارید، پشت بازار مروارید واقع شده است. مسافران تور کیش می توانند به رستوران جوجه اناری بروند و لحظات خوشی را در کنار عزیزانشان در فضای تور کیش هتل ترنج دی 96 گرم و صمیمی رستوران سپری کنید.

رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری کیش

 





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: