هنل های کیش
نوشته شده توسط : maryam

هنل های کیش

هتل آرا کیش

 هتل دو ستاره آرا کیش به تازگی مورد بازسازیتور کیش هتل ترنج قرار گرفته است که همین امر موجب افزایش مشتریانش گشته است.نزدیکی این هتل به مراکز خرید و مرکز شهر م.جب انتخاب بسیاری از مسافران تور کیش می شود.این هتل به پلاژ آقایان نزدیک می باشد. تور کیش اسفند 96 این هتل دارای 60 اتاق با امکانات بهداشتی،حمام،حوله،سشوار،مینی بار،تهویه مطبوع است، تور کیش بهار 97 از امکانات هتل می توان به رستوران،لابی،کافی شاپ،روم سرویس،ترانسفر فرودگاهی،واکس کفش،روزنامه،خدمات بیدار باش،پذیرش 24 ساعته،کرایه اتومبیل،گشت جزیره،صندوق امانات،اینترنت،نمازخانه اشاره نمود.تور کیش نوروز 97

هتل آرا کیش

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز از هتل های 3 ستاره خوب کیش است  تور کیش هتل داریوش که مساحتی بیشتر از 12000 هزار متر مربع میباشد و در قسمت شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است . هتل دارای 37 ویلای ساحلی میباشد. از جمله مزایای این هتل نزد گردشگران تور کیشساحلی بودن آن است،فضای سبز اطراف این هتل این امکان را به شما می دهد تا با قدم زدن در آن متوجه گذر زمان نشوید،نزدیکی این هتل به مراکز خریدی  قیمت تور کیش چون پردیس موجب رضایت مسافران نیز می شود،تمام سویت های این هتل دارای امکاناتی چون حوله،حمام،یخچال،سشوار،لوازم بهداشتی،نظافت روزانه می باشند،از امکانات هتل می توان به رستوران،ترانسفر فرودگاهی،کافی شاپ،چایخانه سنتی در محوطه،گشت شهری،لاندری و خشکشویی،اینترنت اشاره نمود.تور لحظه آخری کیش

هتل تاپ رز کیش

هتل خاتم کیش

 هتل تک ستاره خاتم در سال 76 و با 32 اتاق به بهره برداری رسید، تور کیش هتل داریوش این هتل در میدان میر مهنا واقع شده است که همین امر و نزدیکی آن به مراکز خرید و مرکز شهر باعث سهولت کار گردشگران تور کیش شده است،تور کیش بهار 97 از جمله امکانات این هتل که می توان در اینجا به آنها اشاره کرد تهویه مطبوع،تلویزیون،لوازم بهداشتی،دمپایی،حمام،سشوار،یخچال،تلفن،اینترنت است،فاصله هتل تا اسکله تفریحی خلیج فارس 20 دقیقه می باشد، این هتل دارای امکاناتی چون رستوران،لابی،کافی شاپ،فضای سبز،پارکینگ،دوچرخه،صندوق امانات می باشد. تور لحظه آخری کیش ساعت اقامت در هتل 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 است.

هتل خاتم کیش

هتل لاله کیش (لوتوس)

هتل سه ستاره لاله کیش از هتل های خوب جزیره کیش میباشد که  تور کیش هتل داریوش در سال 1383 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با 153 اتاق ساخته شده . اطراف هتل را باغی زیبا و نسبتا بزرگ فرا گرفته است، تور لحظه آخری کیش اتاق های هتل دارای امکاناتی چون حمام،سشوار، حوله،لوازم بهداشتی،تهویه مطبوع،اینترنت می باشند و همچنین خدمات هتل شامل رستوران،کافی شاپ،خشکشویی، تور کیش بهار 97 تاکسی سرویس،کرایه اتومبیل،خدمات خانه داری،فضای سبز،پاور سوئیچ،صندوق امانات،لابی، می باشد.گردشگران تور کیش با اقمت در این هتل می توانند به راحتی به اسکله تفریحی  قیمت تور کیش و مرکز خرید لوتوس دسترسی داشته باشند.

هتل لاله کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنی های تور کیش با امکانات کامل در فضایی زیبا و آرام جزء هتل های 3 ستاره این جزیره به حساب می آید. این هتل در کنار بازار مرجان قرار دارد از این رو دارای موقعیت مکانی مناسبی است تور لحظه آخری کیش همچنین تا اماکن گردشگری شهر نیز فاصله کمی دارد. امکانات هتل شامل ترانسفر رایگان فرودگاه، تور کیش اسفند 96 پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، رستوران، تور کیش بهار 97 كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، فضاي سبز، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي و ... می باشد.رستوران معروف دیدنی ها با موزیک زنده هنگام صرف ناهار و شام پذیرای شما میهمانان گرامی خواهد بود.

هتل دیدنیها کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلیست سه ستاره و نوساز که در دی ماه 1390 افتتاح شد و اینک در حال ارائه خدمات به شما گردشگران تور کیش می باشد.هتل آرامش جزیره کیش مقابل بازار زیتون و بلوار دریا واقع شده است تور لحظه آخری کیش از این رو به جهت دسترسی آسان و نزدیک تور کیش فروردین 97 به دریا و اسکله تفریحی، همچنین نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری یکی از هتل های خوب این جزیره به حساب می آید.اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره میباشد و می توانید هر منظره ای را که دوست داشته باشید انتخاب کنید. قیمت تور کیش از اتاقهای طبقه فوقانی روبه دریا، ساحل کیش و اسکله تفریحی قابل رویت می باشد.تور کیش اسفند 96  این هتل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه ، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی درون کیش ، رستوران رزبا غذاهای متنوع ، چایخانه سنتی، کافی شاپ آرامش ،خدمات خشکشویی،  سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری در اختیار شما میهمانان گرامی قرار می دهد.

هتل آرامش کیش

هتل فانوس کیش

هتل دو ستاره فانوس در سال 1376 تاسیس  تور کیش هتل ترنج و در سال 1389 مورد بازسازی قرار گرفت،اتاق های این هتل شامل 40 اتاق یک نفره الی چهار نفره می باشد،همچنین هتل به قسمت تاریخی جزیره و شهر قدیمی حریره تور لحظه آخری کیش ، شهر زیرزمینی و 2500 ساله کاریز،ساحل نیلگون خلیج فارس و بازار ماهی فروش ها نزدیک است.از امکانات این هتل می توان به رستوران،باشگاه بیلیارد،فضای سبز،لابی،کافی شاپ،سالن ورزش،کرایه دوچرخه،خدمات کرایه ماشین،لاندری و خشکشویی،ترانسفر فرودگاهی  اشاره نمود.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه می باشد که مسافران تور کیش برای رفع این مشکل می توانند از ترانسفر فرودگاهی استفاده نمایند.هتل فانوس کیش با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام و فرح بخش را برای میهمانان گرامی فراهم آورده است  تور کیش هتل شایگان همچنین شامل مکان های ورزشی نیز برای علاقه مندان به ورزش می باشد   هتل فانوس از جمله هتلهایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، تور کیش اسفند 96 می باشد.در ضمن مسافرین ایرانی که این هتل را انتخاب می کنند می توانند از سکوت تور کیش فروردین 97 و آرامش موجود در محیط آرام و زیبای هتل فانوس لذت ببرند. البته این هتل از مرکز جزیره دور بوده و برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد که البته خالی از لطف نیست و با توجه به این شرایط این هتل به کسانی که قصد دارند به بازارها و ساحل نزدیک باشند، توصیه نمی شود.

 هتل فانوس کیش





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: