هتل های خوب کیش
نوشته شده توسط : maryam

هتل های خوب کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش تور کیش نوروز 97 از جمله هتل های دو ستاره جزیره کیش محسوب می شود. این هتل با موقعيت استثنائى (روبه روی پاساژ مروارید) و نزديك بودن به بازارها و مراكز خريد در جزیره آماده پذيرايى از شما ميهمان گرامى تور کیش مى باشد.این هتل در مرکز شهر واقع شده است  و تا فرودگاه حدود 15 دقیقه فاصله دارد . دارای محیطی جالب با ساختمان هایی به سبک اسپانیایی می باشد که به صورت بلوک بلوک از هم جدا گردیده و هر بلوک دارای چند طبقه می باشد. تور کیش زمستان 96  از امتیازات این هتل  می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره نمود. تور کیش از شیراز در این هتل صبحانه،ناهار و شام به صورت بوفه سرو می شود،این هتل دارای اتاق های دو تخته،سه تخته و چهار تخته است، که دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع،مینی بار،حمام،پک آرایشی،تلویزیون،تلفن،اینترنت می باشند،از جمله امکانات این هتل که می توان به آن اشاره نمود ترانسفر فرودگاهی،لابی،اینترنت،تاکسی سرویس،گشت شهری،روم سرویس،لاندر و خشکشویی،پارکینگ می باشد. 

هتل پانیذ کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش تور کیش نوروز 97 از جمله هتل های 3 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل با 42 اتاق بسیار تمیز و محیطی آرام و مناسب آماده ارائه خدمات به مسافرین محترم می باشد.تور کیش زمستان 96 هتل ستاره طلایی در نزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش قرار دارد که از جمله آنها می توان به پارک آهوان اشاره کرد البته این هتل از مراکز خرید کمی دور است به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است.امکانات این هتل شامل لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات شخصی , یخچال و غیره می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش از هتل های ساحلی سه ستاره  تور کیش نوروز 97 جزیره کیش به حساب می آید این هتل  در زمينى به مساحت 3.850 مترمربع و در سه بلوك مجزا با 3.000 متر زيربناء ساخته شده است تور کیش زمستان 96 كه در بخش مرکزی جزیره کیش قرار گرفته است و هر بلوك به صورت پلكانى در دو طبقه و يك طبقه و همكف مى باشد. موقعيت مكانى هتل در محلى واقع شده  كه بدون نياز به تاكسى ، گردشگران مى توانند از بازارها و مراكز تفريحى بازديد نمایند. تور کیش از شیراز این هتل دارای اتاق های 2 و 3 تخته می باشد . اتاق هایی بسیار تمیز مجهز به کولر گازی ، تلفن ، نرخ تور کیش سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس. این هتل یکی از هتل های قیمت مناسب جزیره کیش به شمار می آیدهتل دريا در كيش مشرف به بلوار بزرگ خليج فارس بوده و مقابل كارتينگ اتومبيل رانى قرار گرفته است  و آماده پذيرايى از شما ميهمان گرامى تور کیش مى باشد . 

هتل دریا کیش

هتل قائم كيش

هتل قائم كيش از جمله هتل های 2 ستاره کیش به شمار می آید تور کیش نوروز 97 که در مرکز جزیره واقع گردیده است و از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و مجتمعهای تجاری دارد و روبروی بازار زیتون قرار گرفته از این رو کار را برای مسافران تور کیشعلاقه مند به خرید بسیار آسان نموده است. این هتل تمیز و مناسب خانواده شامل 2 ساختمان قدیمی و نوساز بسیار شیک می باشد. نرخ تور کیش رستوران ایی که در این هتل قرار گرفته برای هر دو ساختمان مورد استفاده می باشد و آماده پذیرایی با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان گرامی تور کیش می باشد از نظر قیمت بسیار ارزان و مناسب است و از نظر کیفیت نیز خوب می باشد.  تور کیش از شیراز

امکانات این هتل شامل : آسانسور ، صندوق امانات ، تاکسی سرویس هتل ، استقبال فرودگاهی ، موزیک و سرگرمی در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی ، سیستم تصویری ماهواره ای ، کافی نت ، کافی شاپ ، رستوران و ... می باشد.

هتل قائم كيش

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش به حساب می آید ، تور کیش نوروز 97 این هتل در انتهای بلوار دریا در زمینی به مساحت ۳۴۲۸ متر مربع واقع گردیده است و يكي از هتل آپارتمان های کیش می باشد .تور کیش نوروز 97  هتل عالی قاپو دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب است و شامل امكانات رفاهي مورد نياز برای میهمانان تور کیش مي باشد.

معماری هتل آپارتمان عالي قاپو کیش نرخ تور کیش به دلیل رنگ سفید و جالب توجهش و همچنین ظاهر ایرانی اش یکی از زیباترین معماری ها می باشد  به طوریکه از دور بسیار جلب توجه می کند. از امکانات رفاهی هتل عالی قاپو که برای مسافران تور کیش تهییه دیده است می توان به سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و تلفن اشاره کرد.

اگر شما به دنبال هتلی با قیمتی ارزان و مناسب می گردید ، هتل عالی قاپو می تواند بهترین گزینه برای اقامتتان در جزیره کیش باشد. در ضمن اين هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و طبیعتا تهيه غذا و تصميم گيري درباره ي آن به عهده ي ميهمانان گرامي تور کیش است. از طرفي هتل به مرکز جزيره كيش و مراكز خريد و تفريحي نزديك بوده و باعث راحتی گردشگران محترم خواهد بود.تور کیش زمستان 96

هتل عالی قاپو کیش

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های تور کیش اسفند 96 آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است. تور کیش ارزان این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است خدماتی نظیر کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت. صبحانه و ترانسفر فرودگاهی. اکثر اتاق های هتل مهتاب کیش رو به دریا است و امکانات اتاق های آن شامل تهویه مطبوع، مستر ، چای ساز ، مبله ، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت رایگان ، روم سرویس،سشوار،حوله ،مینی بار و... می شود.تور کیش زمستان 96

هتل مهتاب کیش





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: